גסטריטיס

20/08/2014

גסטריטיס

בוקר טוב
שמי שרית אני בת 67 סכרתית ומזריקה פעמיים ביום ומקבל תרופות רבות לסכרת לחץ דם וללב
מזה חצי שנה סובלת מכאבי בטן בבקרים ויציאות מרובות
בתחילה רופא סכרת חשב שזה מתרפה בשם גלבוס לכן התרופה הוחלפה לתרופה בשם גנוביה
ומאז אין תופעות אלו בבוקר אך כאבי הבטן עברו לערב אבל באופן חמור עשיתי גסטרו ונימצא כי יש לי גסטריטיס . דלקת בתרסריון .קיבלתי אומפרדקס התרופה עזרה למשך חודש ושוב כאבי בטן ועכשו גם נפיכות ומטופלת זה יומיים בנקסיום מה פשר נפיכות בבטן? יש לציין שאיני שמנה ושוקלת 67 ק”ג
תרופות שאני לוקחת נובונורם.מטפורמין.רמיפריל.קרדילוק.אספירין.פלאביקס.אביטול.אביסטה
בזאליפ וקרסטור מזה חודש איני לוקחת על דעת עצמי כי הם בערב ואולי הם מקור לכאבים גנוביה ואינסולין. מה שמטריד אותי כרגע זה הנפיכות הביטנית שמציקה הרגשה של מלאות למרות שאני אוכלת מעט מאד.
אודה לך מאד על תשובתך המהירה.

צוות האתר

למה את חושבת שהמקרה המתואר קשור לאתר הנוכחי?


ד"ר רפאל מילר,
כירורג ראשי במחלקה הכירורגית א' בביה"ח קפלן
מומחה בטיפול בבקעים
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות נוספות בנושא: גסטריטיס

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים